piątek, 6 listopada 2015

Zgrana para : Listonosz i kurier

Witajcie,
dzisiaj odwiedził mnie kurier oraz listonosz. Otrzymałem  paczki, serdecznie dziękuje firmom za wysyłkę gadżetów :)

Oto co się w nich znajdowało :)

Pierwszą paczkę otrzymałem od : Kaufland-sieć sklepów należących do niemieckiej grupy Schwarz obejmującej także sieć sklepów Lidl. Godne uwagi są : system gwarancji dla klientów, wysoka jakość towarów i przede wszystkim NISKIE CENY. Polecam sklepy firmy Kaufland :)

Od firmy Kaufland otrzymałem :
-notes
-żeton do wózków sklepowych
-wizytówkę
-długopis


Drugą przesyłkę otrzymałem od : Bank Pekao 

Bank Pekao-polski bank uniwersalny, założony w 1929 roku.

Od Banku Pekao dostałem:
-odblask-miś
-2 długopisy
-smycz
-kolorowanki i kredki świecowe
-długopis touch pen


Następną paczkę otrzymałem od firmy okulistycznej.
Znajdowało się w niej :
-2 podkładki
-2 smycze
-etui na soczewki


W ostatniej paczce były:
-nawóz do storczyków
-nawóz dla wymagających roślin
-odżywka do kwiatów ciętych



Dziękuje firmom, za przesłane gadżety.
Życzę wszystkim miłego weekendu :)

1 komentarz: