poniedziałek, 23 listopada 2015

Piątkowe przesyłki

Cześć wszystkim,
dzisiaj przedstawię Wam paczki, które przyszły do mnie w piątek.

Pierwszą przesyłkę otrzymałem od : Telestrada
Telestrada S.A jest stale rozwijającym się operatorem telekomunikacyjnym, działającym na rynku usług biznesowych i domowych od 2003 roku.

Serdecznie polecam firmę Telestrada, ponieważ jest to operator telekomunikacyjny na poziomie od wielu lat.

Od firmy Telestrada otrzymałem :
-starter Lajt Mobile
-podkładkę pod mysz
-odblask na rękę
-odblask
-2 smycze
-długopis
-otwieracz do kapsli

Serdecznie dziękuje firmie Telestrada za przesłane gadżety.

Drugą paczkę otrzymałem od Biura Rachunkowego Ekspert Słupsk.
Biuro Rachunkowe Ekspert kieruje swoją ofertę do właścicieli firm, którzy dążą do sprawnego i rzetelnego prowadzenia dokumentacji księgowej swojego przedsiębiorstw, oraz sumiennego rozliczania się z US, ZUS i innymi instytucjami.

Serdecznie polecam Biuro Rachunkowe Ekspert, jeśli założyłbym firmę, chętnie skorzystałbym z tych usług.

Od biura otrzymałem :
-pocztówkę
-smycz
-dużą przypinkę
-wizytówki
-4 długopisy
-karteczki

Dziękuję Biurze Rachunkowemu Ekspert Słupsk za przesłane gadżety.

Trzecią przesyłkę otrzymałem od pewnej firmy :)
Oto co od niej otrzymałem:
-notes
-długopis


Czwarta przesyłka to była próbka maski ochronnej 3M :

Serdecznie dziękuje firmom za przesłane gadżety. 





2 komentarze:

  1. Hejka fajne paczki , zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń