czwartek, 21 maja 2015

Wczorajsza wielka paczka

Cześć wszystkim po dłuższej przerwie, Bardzo dużą niespodziankę zrobiła mi wczoraj pewna firma. Przyszła mi duża paczka, w której znajdowało się wiele ciekawych i przydatnych gadżetów.


O to co się w niej znajdowało :




 
bidon




kubek


bloczek karteczek


karteczki samoprzylepne


podkoszulka


magnes z kartkami


karteczki samoprzylepne


szmatka do czyszczenia okularów


notes


2 zakreślacze


piórnik


słuchawki


plecaczek


odblask


czyścik do ekranu telefonu


naklejki


notes


czyścik do ekranu telefonu


ołówek


7 balonów


8 długopisów, 2 ołówki


5 smyczy


Była to największa paczka, która do tej pory do mnie przyszła.
Do jutra





8 komentarzy:

  1. Gratulacje! Świetna paka! Wszystko świetne, a najbardziej te słuchawki! :))ale Ci sie trafiło. Tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Sam byłem zaskoczony, ponieważ jest to największa paczka, która przyszła do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, niezła przesyłeczka :D Gratuluję ;-)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    http://gadzeciarz.cba.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie na bloga gadzetywoj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No ładna paka :D Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje tak wielkiego szczęścia i zapraszam na mojego bloga http://probkomaniaczka88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń